scuza de pizza si bere - offline 2.0

Cum a fost "scuza de socializare" #offline2.0 aseara?

  • masa mare ca de nunta cu twittarasii asezati cuminti ... cel putin asa era cand am ajuns

  • s-au ridicat ulterior cand au vazut ca socializarea nu se face stand pe scaun (de asta in general cand vorbesc pe net cu cineva stau in picioare)

  • inscrierea s-a facut pe baza " as vrea sa cunosc pe .... " si din multitudinea de raspunsuri nimeni nu a vrut sa ma cunoasca pe mine. 

  • deci fie sunt faimos dar foarte aproape de popor si supusi (si astfel nu a mai fost nevoie de socializare) .... fie nu

  • am hartuit semi sexual niste domnisoara pe acolo ... nu de alta dar sa vada ca si in realitate e la fel ca pe internet

  • s-a baut bere si s-a mancat pizza de la pizza hut 

  • eu personal nu prea am vorbit despre internet ca am luat cam in serios numele evenimentului - gen offline (adica nu pe internet) pentru cititorii mei de culoare

  • nu am incercat sa fiu rasist ci doar sa storc o gluma cu cabral. Vad ca nu mi-a reusit

  • majoritatea covarsitoare de twitteristi nu au twitter pe telefon - asta e ca si cum ti-ai taia un picior si ti-ai pune un picior de lemn pentru ca piratii sunt cuuuul si miscarea de schiopatare iti intareste fesele. 

  • m-am simtit bine intre cei 80 de oameni semi necunoscuti

  • unii chiar nu stiau cine sunt ... uf

  • anyway - atasez si eu una bucata poza cu mine facuta de Cristian Dorombachhhh zis piticu ro

  • ah si de final asa pentru cei cu campania " muta-ti blogul de pe blogger " de ieri de pe twitter ... iete ce am la final css+java script in post OMG!!!!11111one





Comentarii

  1. Care e faza cu twitterul pe telefon? Eu prefer sa fiu in offline cand ma ridic de la calculator...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe telefon esti mobil si astfel la intrebarea "What are you doing?" nu o sa raspunzi - Tastez in fata calculatorului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu mi-am cunoscut prietenul la Pizza Hut, acum 1 an. Iesisem cu colegele la o pizza. Arata asa de bine pizza lui, incat m-am dus pur si simplu sa-i cer o felie. Si i-am dat o felie din pizza mea...De atunci Pizza Hut e locul meu preferat din Bucuresti. Si terasa aia mare de la Dorobanti... Ma bucur Pizza Hut i-a gazduit pe bloggeri. Nimic nu se compara cu intalnirile de la Pizza Hut. Si pizza ca acolo nu gasesti nicaieri, asta se stie

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare în ultima lună

Lansare: Bere Haiduc de la PENNY Market la 2 lei doza

viteza medie in oras .... 10km/h

Generator de nume de cocalari!