webcâmp

Ieri am fost la conferinta Webcamp in Kristal ... si am vorbit despre online and stuff. Prima chestie pe care trebuie sa o zic a fost ca aceasta conferinta a fost gratis ... nu ca asta m`a impiedicat pana acum sa merg la conferinte. Poate si din cauza asta s-a bucurat de o audienta bogata dar cam netargetata si nitel confuza fata de ceea ce se vorbea acolo (parerea mea).

Nu am inteles cum naiba sa faci o conferinta intr-un club de noapte ... cred ca din cauza asta s-au ales si cu o mare lovitura la credibilitate (se observa usor asta cand citesti cine erau sponsorii si mai ales cine era sponsorul principal ... gen livrare de pizza).

Nu vreau sa dau nume sau sa arat cu degetul dar asta mi se pare un exemplu clasic de asa nu. Asa nu-ti primesti invitatii care vin la 9 fara 10 minute si nu-i lasi sa intre ca nu e inca 9 ora de inregistrare. Asa nu le scrijelesti numele cu markerul pe un carton cand ei erau inscrisi. Asa nu dai paharute minuscule de plastic pentru cafea ... si pahare clasice pentru apa. Asa nu ai doar apa minerala ... wtf .. eu personal nu suport apa minerala dar nu aveam alternativa.


Alta chestie care m-a frapat a fost ca erau oameni care stateau in picioare - asta nu e un semn bun pentru orice chestie de genul acesta organizata. Socul cu adevarat a fost in momentul in care a venit pauza de masa!!!! Respectiva firma de livrat pizza a adus ... ghici ce ... in calitate de sponsor principal? Pizza!! Foarte ciudatel zic eu sa vezi toata sala de conferinta *cough cough* scuzati-ma ... clubul de noapte plin de cutii de pizza care pe unde aruncate.


Nici calitatea contentului prezentat nu a fost cine stie ce ... gen " web 2.0 sau chiar web3.0 nu ar fi existat daca nu exista internetul" kind of no brainer dar destul de funny. Unii speakeri au fost tocmai buni de stand up iar altii s-au prezentat foarte bine. Nu o sa dau nume .. se stie despre cine zic.

Poate sunt prea critic .. poate ca nu s-a dorit genul ala de conferinta si de fapt a vrut sa fie un eveniment mai relaxat care sa imbie participantii la comunicare. Nu stiu ce sa zic ... eu sunt asa mai old school si oricum apreciz efortul organizatorilor avand in vedere ca a fost gratuit accesul.

Anyway m-am cam luat cu altele si nu mai am chef sa detaliez ... o idee de baza cred ca v-ati facut.

Mai multe pe twitter s-au zis ... vezi aici

Comentarii

  1. Păcat că a fost aşa. De acasă părea mai mişto şi chiar îmi părea rău că nu-s din Bucureşti. E bine că se critică pertinent şi poate în ediţiile viitoare va fi mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. hai ma ca o fost misto.. :D
    si totusi ce carte de vizita verde ai

    RăspundețiȘtergere
  3. Alo!..sefa`..data viitoare sa-l faci tu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aha ... deci avem voie sa ne dam cu parerea doar despre ce am facut noi ... oke ... de`ai fi macar jumatate de barbat cat era taica`tu te`as asculta :)

    RăspundețiȘtergere
  5. se apre ca unora chiar le-a placut webcam-ul, altora nu...mie clar nu mi-a placut
    pe langa observatiile tale as mai adauga miscarile dubioase de brate si bazin ale moderatorului :-S


    iar tu ai fi chiar ok daca nu ai fi deja"microfaimos"

    RăspundețiȘtergere
  6. Nihasa.. :) Ma refeream la faptul ca toti putem sa comentam despre tot si toate... Insa comentariile pertinente se regasesc acolo unde comentatorul are habar despre mecanismele problemei discutate. tu comprende? or ba? ...si lasa-l pe tata....

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) cred ca stiu stiu si eu 2-3 despre conferinte :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare în ultima lună

Lansare: Bere Haiduc de la PENNY Market la 2 lei doza

viteza medie in oras .... 10km/h

Generator de nume de cocalari!