In calduri si transpirat

E foarte cald. Imi fierb soldateii in boxeri si din cauza asta sunt irascibil. Transpir si elimin feromoni. Aparent domnisoarele din tramvai nu prea sunt multumite de asta n`am primit inca plangeri da in momentul in care ma vad fierband in suc propriu ... e cam evident. In schimb am observat o chestie ... doamne si domnisoarele nu par sa fie foarte afectate de caldura.

Ma plictisesc in drumul spre facultate .... ma uit si eu la oameni. Barbatii sunt efectiv terminati pe caldura asta. Molesiti si posomorati. Nici sa mai arunce priviri admirative domnisoarei cu niste tanga albi acoperiti de pantalonii aia enervant din panza ... tot albi si ei. Dezamagire mare ... nici macar decolteul obraznic al pistruatei crete din drepta mea nu a trezit priviri din alea din partea mea si a celorlalti 2 lesinati din jur.

E foarte cald fetelor ... stop flashing. Dar intotdeauna va aveti pe voi intre voi. Am observat si asta. Privirea aia de jos in sus ... de analiza.

Privire cu care amandoua s`au uitat una la cealalta in cele 20-25 minute petrecute in tramvaiul 16. Au ramas pe pozitii intre noi (eu si alti 2 obositini necunoscuti) ... intr`o lupta imaginare pentru teritoriu si influenta asupra bucatilor astea de carne prajita. O lupta care e doar in capul lor si al meu aparent. O lupta in care miza e insasi perpetuarea umanitatii.

Deja in punctul asta incep sa ma gandesc ca m`a afectat prea mult soarele. As bea o gura de apa dar e departe sticla cu apa calduta. Ce gust scarbos poate sa aiba apa calda. Revin la intamplarea din tramvai. Deja pe la jumatatea drumului ma gandeam ca asta trebuie sa fie motivul pentru care vara se nasc multi copii. Cine in afara de mai are chef de sex pe caldura asta? Dar eu inca nu vreau copii ... so its a no win situation.

Coboara si pisi de la arhitectura cu pantalonii albi .... coboara si pistruiata decoltata ... coboara si cei doi somnambuli. Raman doar eu din vechiul grup. Povestea se sfarseste pe chitaielile unor liceence. De unde frate au atata energie?

Caldura omoara speram si cheful de a fi amuzant .... O campanie impotriva zapuselii.


Comentarii

  1. De cand nu ai mai facut sex ? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. i pee bloody mary5 iunie 2007 la 21:03

    scrii bine nesuferitule...
    pacat k esti asa uratzel..ma rog de gustibus non discutant..or smt like that!

    RăspundețiȘtergere
  3. gresiiiit!!!!
    ai nimerit tu in tramvaiu gresit sau asa ceva.io una sufar de caldura mai rau decat all the guys that i know so...

    RăspundețiȘtergere
  4. buna .. sunt bogdan .... si sunt uratel si fac sex ..... bunaaaaaaaaaa bogdan !

    RăspundețiȘtergere
  5. lasa ca o bere pe baricade te racoreste ;) incantata de cunostinta...umpic brutala prezentarea

    RăspundețiȘtergere
  6. hai ca n`a fost tocmai gang bang :))

    incantat si eu

    RăspundețiȘtergere
  7. Epurica, hai ma nu transforma frumusete de bloguletz, in sait de matrimoniale ! Sau macar daca il transformi, pune si tu poze, sa avem la ce sa ne holbam si noi obsedatii de craci si tzatze !
    CRACI SI TZATZE RULZZZ !!!
    Andrei... ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Fetele au intotdeauna energie cand le face placere sa fie privite sau cand au chef sa isi bata joc de cineva.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare în ultima lună

Lansare: Bere Haiduc de la PENNY Market la 2 lei doza

viteza medie in oras .... 10km/h

Generator de nume de cocalari!