Premiile Gopo

Au fost aseara in jurul orei 21 si le`am vazut live le teveu. De ce m`am uitat? Majoritatea filmelor nominalizate le`am vazut in cadrul noptii albe asa ca ma simteam in cunostinta de cauza. Am nimerit majoritatea premiilor si nu pot spune ca au existat mari surprize din punctul acesta de vedere.

In schimb am ramas surprins de caracterul elitist al decernarii : o mana de oameni din industrie sa zic asa. Sincer ma asteptam la ceva mai grandios un pic. Ceva mai al nostru. Pana la urma au fost si ale noastre .... problemele tehnice. Nu vreau sa comentez despre festivitate dintr`un punct de vedere organizatoric pentru ca oarecum nu sunt ideile mele ci ale unor prietene cu care am vizionat festivitatea.

Dar cu toate acestea parca era loc de mult mai bine. Ce am observat eu cu ochisorii mei a fost ca la ora 21:10-12 cand s`a intrat in direct .... marele prezentator animator si bla bla al galei Gopo ... a uitat sa se prezinte. Stiu ca l`am mai vazut pe TVR2 la o emisiune obscura ... dar poate era frumos sa zica macar cum il striga prietenii .... astfel scapand de apelativul "ala cu barba care vorbea cu spatele la public".

Hai treaca de la mine ... cine stie ce vedeta nationala jignesc acum. Ce nu mi`a mai placut? Montajul celor de la TVR ... un pic cam neinspirat sa imi arati ca si cei din sala sunt la fel de plictisiti. Cine stie ... poate peste vreo 10 ani o sa citesc insemnarea asta si o sa rad le inlocuitor de Oscar a devenit Gopo.

... de mi`ar auri divinitatea gura ....

P.S .... Danezia cum de nu ai scris de acest eveniment pana acum? Rusinica ... pai critica de filme .... dar macar despre asa premiera "la noi" meritau sa se scurga cativa bytes

[later edit] ... nici o sansa sa gasesc o lista cu cei care au castigat .... sa nu mai vorbim de o pagina oficiala a festivalului .... barrrrr ... nici nu zici ca vine revolutia web2.0 care cere in plus si blog si wiki .. of of.

Comentarii

  1. In general TVR-ul e slab la montaje, organizari, prezentari, etc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Neeaa... :p La cat de rar postez si la cat de plictisitor a fost spectacolul... am zis sa nu ma "deranjez".

    Insa daca tot am fost tras de urechi, o sa dau un copy paste, de pe un comentariu pe care l-am scris pe blogul lui zoso. (si care contine cei cativa bytes pe care ii merita Premiile Gopo).

    Hmmm... cine stie poate asa am si eu parte de un post pe acolo cu eticheta "furt"

    RăspundețiȘtergere
  3. gazda era catalin stefanescu..un tip destul de inteligenta care ne garanteaza 100% de vreo 7-8 anicu o emisiune de cultura destul de reusita pe tvr1...intr-adevar,premii fara surprize,organizare de rahat..e prima editie,poate o sa se schimbe chestia asta cu timpul

    RăspundețiȘtergere
  4. catalin stefanescu din pacate uitase la un moment dat ca evenimentul e in sala si prezenta DOAR pentru televizor, cu spatele la spectatori si cu discursul exclusiv adresat telespectatorilor...which is not ok

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru o prima editie, sa zicem ca a fost...OK. Se putea mult mai bine, dar mai au timp pana next time :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare în ultima lună

Lansare: Bere Haiduc de la PENNY Market la 2 lei doza

viteza medie in oras .... 10km/h

Generator de nume de cocalari!