Poze cu artificii de Revelion

Anul asta s`a interzis comercializarea si detinerea de artificii ... drept urmare daca vrei sa vezi un spectacol de artificii cica trebuie sa platesti cam 18 mil pe minut pentru o intensitate medie spre mare. 18mil 1 minut? aha...

Nu zic ca e bine nici sa existe frenezia de anul trecut cu pocnitorile si artificiile ... dar totusi nici cum a fost anul asta. Anul asta au tinut 3 minute .... magice ... NOT! Anul trecut o ora nu am avut ce face in frig de cat sa ma uit pe cer cum mai explodau niste artificii.

Au si ei dreptate ca le`au interzis .... aveau unii comercializanti sau cumparatori niste fete de nu le`ai fi vandut nici o scobitoare ca erau in stare sa si`o bage singuri in jugulara si sa colcaie in propriul sange pana se duceau in " locuri mai bune " .... dar eu numesc asta selectie naturala.

Oricum fara sa mai bat pasul pe loc pun si eu niste poze cu artificiile de Revelion din Busteni .... in total am vreo 100 poze .... si nu cred ca am ratat mai mult de artificii .... asa ca va dati seama cat de bogat a fost spectacolul de anul acesta (*ironic*) in comparatie cu ora de anul trecut :\\


Comentarii

  1. Nu le-am dus dorul. N-am auzit nici o pocnitoare, desi cica in noaptea de anul nou intre blocuri au fost. Mai bine asa decat sa tot pocneasca pe afara copilasii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da... n-am mai putut sa vand nimic explosibil copiilor anul acesta. Ne reprofilam pe tigari si alcool (dupa ratiunea: "ce face omu' cand nu mai poate bubui in liniste o petarda?")

    RăspundețiȘtergere
  3. mai mai ce rau e cand esti departe de tara...aici in Finlanda a fost o porcarie de cacacei de artificii, cik toti banii s-au dus in Romania pentru orfelinate, de unde cacat cu mac...cele mai tari concerte si artificii tot la noi in tara sunt:P:D, va pup pe toti, Romania cea mai tare!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare în ultima lună

Lansare: Bere Haiduc de la PENNY Market la 2 lei doza

viteza medie in oras .... 10km/h

Generator de nume de cocalari!