Linux Open Alternative Days

Nu mai tin minte unde auzisem prima oara de LOAD ... stiu ca m`a atras ideea si mi`am pus reminder sa vad despre ce e vorba. Am aruncat recent un ochi pe siteul sa vad mai multe detalii ... am ramas socat .... biletul de participare pe cele 2 zile e 144 lei noi. Sniff sniff .... open source kicks ass mai ales cand nu mai e gratis.

Nu sunt eu mare impatimit linux dar imi place sa il folosesc ... pentru ca e altfel Dar stai ca nu e vorba doar de linux aici ... e vorba de open source. I really love open source ... sunt programele care se muleaza perfect pe ce eu ca end user vreau de la ele . Si daca nu exista o versiune deja facut ... pot pune mana ( teoretic ) sa il fac eu cum vreau.

Dar conferita e orientata mai mult pe segmentul CEO open source decat end user open source... in principiu nu pot spune ca am eu ce cauta acolo ... poate doar sa imi satisfac curiozitatea si sa mai invat ceva. Ah dar stai ca nu am zis inca de ce iau in considerare sa merg la LOAD ... pentru ca blogoree.ro tadaaaa ofera 3 invitatii in calitate de afiliati cu radio lynx care de fapt e partener media ... eh. Forumul de la blogoree e facut tot cu un program open source si oarecum simte nevoie sa sustina promovarea tehnologiilor open source.

Foarte frumoasa initiativa avand in vedere faptul ca costul biletului e cam mare pentru cineva care nu lucreaza in domeniul asta. Cursa pentru cele 3 invitatii e inca deschisa asa ca ... sa vedem putina competitie .... doar ganditi`va la " the hot linux chicks " :))))))

Comentarii

Postări populare în ultima lună

Lansare: Bere Haiduc de la PENNY Market la 2 lei doza

viteza medie in oras .... 10km/h

Generator de nume de cocalari!