sex cu nihasa 01

Cum ziceam ieri ( parca .... de cand cu vacanta asta ... am pierdut notiunea zilelor ) vreau sa fac o rubrica gen sa vorbim despre sex ( de fapt sa vorbesc eu :) ) in general ... nu cu cineva anume. Nu ma atrage ideea sa scriu pe blog explicit despre viata mea sexuala pentru ca cine stie cate fane mai pierd .. sau poate castig ... oricum s`ar strica echilibrul.

Azi vreau sa scrijelesc despre dezvirginari ... ca tot e subiectul fresh in cap ( discutie pe tema asta ... nu va ganditi la prostii ). Cum iti dai seama ca o tipa e virgina ? hmm pai in cazul meu ... dupa sarut ... au o inexperienta in a saruta care tradeaza si lipsa unei vieti sexuale. Chestia cu virginitatea pana la o anumita varsta ( 17-18 ani ) o inteleg si o sustin. Naiba la 14-15 ani nu esti suficient de matur sa percepi sexul. Evident ca se vor gasi niste papa lapte care sa se bata cu pumnul in piept ca ei stiu, inteleg la la la ... intelegeti o pula. Am trecut si eu prin perioada aia ... in care poti sa faci orice si oricum pentru ca nu crezi ca exista o limita la care sa te opresti.

Deja de la 20 -23 ani mi se pare un impediment major sa fii virgin/a ... nu vreau sa intru intr`o disputa morala legata de sexul inainte de casatorie ... asta e pur si simplu parerea mea. Sexul e o chestie prea importanta pentru evolutia spirituala ( sper ca nu se considera ca am sarit calul ) sa o conditionezi de o chestie asa de relativa precum e casatoria. In general la varste inaintate ( dpdv adolescentin ) lipsa unei vieti sexuale ajunge sa fie un factor de stres important, care implicit duce la o greutate in plus in a avea o relatie.

Oricum nu despre asta doream sa vorbesc in simularea asta de articol ... ci despre dezvirginari si modul in care sunt percepute de catre parterneri. In general un tip sa va bucura sa fie cu o virgina cu conditia sa nu astepte prea mult ( cunosc cazuri care au asteptat 6-7 luni ). De ce asa ? Mie mi se pare rezonabil : oke ti`ai dat seama ca vrei sa ai o viata sexuala alaturi de mine ... iti place de mine ... ti se pare ca sunt si de treaba si nu urmaresc doar asta de la tine .... atunci de ce sa asteptam inutil 6-7 luni ? In mod normal nu consider ca ar trebui sa se acorde o asa de mare importanta virginitatii : inteleg e un aspect important din viata oricarui om ... dar acum nu trebuie sa iti cladesti relatiile in jurul chestiei astea.

In schimb tipele percep diferit dezvirginarea partenerului : adica se feresc si fug de asta. Daca ar fi sa o luam dupa un aspect moral ... unul si`a luat responsabilitatea asta cu tine ... ar fi frumos sa intorci si tu favoarea. Asta nu inseamna ca acum vreau sa vad toate fetele fugind dupa niste virginei frumusei ... tocmai buni de cules. De ce va este frica ? Termina repede ala si nu o sa va simtiti bine? god ! de parca voi ati foste zeitele sexului prima oara cand v`ati tras`o. In loc sa va ganditi ca omul ala o sa va tina minte toata viata ( exagerez acum ) voi tot egoiste ramaneti *eek eek*

Exista o tenditna generala de a merge la curve ... sa nu fii chiar nepregatit si mai ales sa nu fii virgin. Oh yeah ... bani pentru sex .... penal. Prefer oricand sa esuez lamentabil cu prietena care tine la mine si intelege ca nu poate sa iasa bine din prima ... decat sa imi pierd virginitatea langa o profesionista dezinteresata.

Im bored :) si parca am scris prea mult ... imi e lene sa corectez daca din greseala am futut iar gramatica limbii romane ... sunt sigur ca va descurcati voi cu el asa ..

Comentarii

  1. oh, god forbid sa astepti *6-7 luni*! *gasp* poate fata aia vrea sa vada daca iubitul ei prieten nu vrea doar sa si-o traga cu ea si dupa aia sa-si caute alta, sau poate nu e sigura din secunda 2 ca asta e tipul cu care vrea sa se culce. da, se da prea multa importanta virginitatii, nu e un capat de tara si (sper) nu se asteapta nimeni sa fie o super experienta. dar si sa te culci cu cineva dupa o luna, daca esti virgina... come on! poate daca sunteti prieteni de mult si de-abia v-ati cuplat... dar daca e o persoana pe care o cunosti de o luna, inca e practic un necunoscut wtf.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am zis ca atunci cand e sigura ca el e cel cu care sa si`o traga... sa faca asta. Dar daca nu esti sigura decat dupa 6-7 luni pai deja e o problema ... ori nu esti pregatita sa faci asta ... ori vrei prea mult de la tipul respectiv.

    RăspundețiȘtergere
  3. pai si cine a zis ca au asteptat 6 luni *dupa* ce erau sigure?

    RăspundețiȘtergere
  4. o prietena de a unui var de a unui frate a unui prieten ....

    cunosc un caz in care ea a mai asteptat x luni pentru ca asa are impresia ca trebuie sa faca ... sa nu se lase prea usor.

    stii vorba aia : gaina - daca alerg prea repede o sa zica ca sunt neinteresata , daca alerg prea incet o sa zica ca sunt curva... asa ca mai bine ma impiedic.

    RăspundețiȘtergere
  5. deci nu avea destula incredere in el. daca ar fi avut, nu o mai interesau 'regulile' astea.

    RăspundețiȘtergere
  6. hahahahahaha
    rad in continuu de vreo cateva minute.
    nu mi-as fi inchipuit vreodata ca pentru cineva 6-7 luni e mult.
    i really know shit about guys then

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumos articol ...o metoda foarte buna de a ti-o pune cu fanele...
    (don't tell my gf)

    RăspundețiȘtergere
  8. confirm din experienta treaba cu asteptatul x luni pt ca "asa se face" si e de tot kktul, mai ales daca ambii sunt majori de ceva timp. cel putin pana la generatia mea, majoritatea fetelor au educatia cu amprenta din vremea comunismului, cand cuvantul "sex" iti castiga o bataie de la binevoitori. si nici sa nu aud de rahaturile de genu' "femeile trebuie sa simta sentimentul, altfel nu are rost" ca fac alergie. oricum am remarcat cel putin la mine in oras ca generatiile mici vin tare din urma si nu mai au complexe si frustrari dubioase...:D

    RăspundețiȘtergere
  9. "nu mi-as fi inchipuit vreodata ca pentru cineva 6-7 luni e mult."
    Ca tot vorbeam despre virgine..

    Anyways.. o sa imi dau cu parerea in vid.. ca eu nu am experienta in asta.
    Era o moda mai acum ceva timp, la fete, cand era frumos sa astepti cavaleru pe cal alb etc...
    acum e la moda sa te f.. cat mai repede.. ca e o rusine daca esti virgina ..

    Plm... virginitatea e ca nazismu... zidu ala trebuie sa cada odata...

    RăspundețiȘtergere
  10. mă, nu ştiu cât de on-topic sunt da' nu există tipă care să nu vrea sex dacă e destul de excitată O:-)

    RăspundețiȘtergere
  11. eu nu inteleg ipocrizia asta de a astepta 6-7 luni ... dpdv al tipului dar nici nu vor sa discute cu un virgin ... adica ce plm daca noi ... ma rog voi aveti rabdarea sa asteptati 6-7 luni ...ele de ce nu pot sa ia un virgin sa il educe?

    RăspundețiȘtergere
  12. cine zice ca nu? she was more than happy then... :D
    PS: inca te refuza? :P

    RăspundețiȘtergere
  13. nihazza to este genu ila de baiet care corupe liceence de 16 ani pe la balul bobocilor...i feel peaty for u bro.Esti prea destept pt lumea asta, go to space nigga...

    RăspundețiȘtergere
  14. imi pare rau sa te dezamagesc dar prietenea sub 17 cu care sa fac sex ... nu a existat :)


    e vorba de flirturi nevinovate

    RăspundețiȘtergere
  15. Aveau spaniolii un proverb ingenul: "orice placere e mai intensa daca se lasa mai mult asteptata". Stiau ei ceva...

    RăspundețiȘtergere
  16. cred ca poate fi ceva destul de nashpa pt o fata sa o faca pt prima data tot cu un virgin. ea isi doreste rabdare si experienta din partea celuilalt, spera sa faca lucrurile cat mai placute...putine vor sa o faca prima data tot cu un virgin...pe langa propiile emotii mai intervin si ale celuilalt ca nu face fatza..
    a...si eu cred ca timpul nu prea conteaza, ci doar sa-l cunosti destul de bine pe celalalt si/sau sa existe o foarte puternica atractie fizica.

    RăspundețiȘtergere
  17. nu ziceam de prima oara tot cu un virgin ... ziceam ca fetele fug de virgini :D in general ... in loc sa aiba rabdarea sa ii initieze.

    RăspundețiȘtergere
  18. :) Nu cred ca "fetele fug de virgini". Exista cam trei posibilitati dupa parerea mea: 1) fata e super indragostita de respectivul virgin, si atunci chiar nu cred ca mai conteaza ca trebuie "initiat", wtf! [daca fata e normala la cap]; 2) fata are ceva experienta, isi doreste placere, si pentru virgin are doar un crush [care trece repedeeee]; 3) fetei chiar ii place sa initieze virgini - faza cu "isi va aminti de mine toata viata".

    RăspundețiȘtergere
  19. ai dreptate nu se merita sa stai atat. daca vrei sa faci asta..fa-o!!. nu te uita la altii ce vorbesc si fi sigur k nu te va judeca nimeni. si in plus s-ar putea sa iasa suuper bine

    RăspundețiȘtergere
  20. ai dreptate, fetele chiar fug de virgini. dar si unii baieti fac asta, ceva de genu' "lasa-l pe ala sa scoata capacul ca mi-e lene".

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare în ultima lună

Lansare: Bere Haiduc de la PENNY Market la 2 lei doza

viteza medie in oras .... 10km/h

Generator de nume de cocalari!