Car Stickers

Cam ce am mai vazut eu mergand cu masina




Comentarii

  1. Mie mi-a placut penultima poza,cea in care te oglindesti in geamul masinii :))

    RăspundețiȘtergere
  2. am si eu un sticker cu mafia masina de serviciu pe undeva... dar astept sa`mi iau limuzina.

    ps: btw la tine oare ce`i lipit pe masina?

    RăspundețiȘtergere
  3. O poza cu 2 iepuri lipiti foarte :)) :))

    RăspundețiȘtergere
  4. ah da am uitat de poza aia .... problema e ca o am doar pe yahoo la avatar ... nu mai am poza originala .. dar o sa fac rost de ea de undeva.

    eu nu sunt sofer ... doar pasager :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am vazut si io azi noapte un sticker super misto.. "out of my mind. be back in 5 minutes" :D si aveam aparatul la mine..da deh..i was kinda drunk :D next time. :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare în ultima lună

Lansare: Bere Haiduc de la PENNY Market la 2 lei doza

viteza medie in oras .... 10km/h

Generator de nume de cocalari!