Easter Bunny Hates YOU !!!111one

Comentarii

  1. Schimba si tu in codul html pentru clip AUTOSTART=false cu AUTOSTART="0", nu de alta, da' e destul de aiurea sa stai sa citesti alt post si sa auzi 'loviturile' alea ca in fimele cu Cichicean! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. lol am incercat dar nu vrea ... cred ca pana la urma o sa`l pun la google video sau youtube

    RăspundețiȘtergere
  3. :) hehe eu am renuntat si am luat filmul de la goggle video. .. oricum e genial filmuletu`

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Normal, d'aia l-am si preluat! Asa ca ... ar fi bine ca masele sa ia cunostinta asupra fenomenului! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. gata terminati cu linkurile

    RăspundețiȘtergere
  6. http://brinkerhoff.comicgenesis.com/d/20060102.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare în ultima lună

Lansare: Bere Haiduc de la PENNY Market la 2 lei doza

viteza medie in oras .... 10km/h

Generator de nume de cocalari!