Sex/Strip-tease de fata cu PET-ul !!!Aceptabil ?

[QUOTE=Fasolescu]Ieseam zilele trecute de sub dush(naked) shi cand deschid usha de la baie, imi stateau in cale pisicile(am mai multe pisici).Io instinctiv m-am ascuns dupa usha si apoi am ieshit invelit intr-un prosop.
Acu la o adica catel, purcel, pisica sau ce s-o nimeri tot un animal este.Insa cand ajungi sa stai cu un animal de companie un an doi shi il privesti zilnic in ochi, parca se schimba situatia fiindca se creaza o legatura, o "chimie" intre stapin si animal iar atunci parca devine ca un copil la care tii si il supravegehezi.
Acu stau si ma intreb daca-s singuru care se fereste de a sta nud in fata ciinelui sau ce animal de companie aveti prin gospodarie.
De asemenea mai este si situatia daca mai poti sa faci sex cand este animalu de fata.Pe mine personal ma deranjeaza .Alte pareri ?[/QUOTE]

ideea e ca : emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon ca sa zic asa …

detalii picante pe threadul respectiv : Adica aici pe CG

Comentarii

  1. 10 Comments for 'Sex/Strip-tease de fata cu PET-ul !!!Aceptabil ?'

    1.

    bebe_unik
    November 17, 2005 | 11:37 pm


    dupa cum spuneam…pisica mea poate sa stea undeva ca nu ma rusinez de ea…ideea e sa nu ma deranjeze….iar ala care a scris asta e un pudic, iar atunci cand o sa-l vada o femeie goala o sa sara pe geam de rusine si o sa-si etaleze pe asfalt putinul creier si organele sexuale
    2.

    Gabriel Mihalache
    November 18, 2005 | 8:15 am


    Pisicile, ele vor sa se joace cu ciucurelu, ca sa zic asa. Da.
    3.

    fry
    November 18, 2005 | 4:38 pm


    acum multa vreme, cand eram mai june, am mers intr-o seara sa-i fac o bucurie unei domnisoare si in timp ce ea imi prihanea inocenta, pisica din dotare mi-a ros de gelozie sireturile de la bocanci. complet. vaca dracu’... :)
    4.

    theTudor
    November 19, 2005 | 12:18 am


    e un pic ciudat la inceput cand se uita pisica, dar no one could stop so in the end u stop noticing it, and damned fast, probabil ca mai mult ea se mira cum iti scoti tu blana asa cand ai chef.
    5.

    patric
    November 19, 2005 | 9:06 am


    Cel mai nasol este atunci cind respectiva dihanie vrea, in timpul sexului, sa te miroasa in diverse parti ale corpului in care nu prea are ocazia sa-si bage nasul…. ba si cind baga nasucul ala mic si umed…...... aaaaaaaarrggghhhhhhhhh….....
    6.

    nihasa
    November 19, 2005 | 2:43 pm


    hahahahahaha zoofilie pe fata frate :D
    7.

    Jen
    November 19, 2005 | 3:21 pm


    E haios, poti sa faci misto de animal cum se uita la voi si nu pricepe ce se intampla. Ma rog, probabil e haios pana incepe sa se suie pe tine sau sa-si ascuta ghearele pe picioarele cuiva.
    8.

    nihasa
    November 19, 2005 | 5:43 pm


    lasa ca am auzit povestiri in care a sarit si animalul sa`l ajute pe stapan … daca ma intelegi ce vreau sa zic :D
    9.

    Jen
    November 19, 2005 | 10:47 pm


    tie nu-ti merge rss-ul sau are draci opera mea?

    P.S. Si de ce nu ma mai tine asta minte?
    10.

    SEGFAULT
    November 20, 2005 | 1:02 am


    bucurestiul este un trend sexual… urmeaza daca nu este cumva in voga sexul in familie… nu incest… ci privit ca un produs… a face sex poate fi un produs… de ce nu si in familie.

    te prinde usor usor o chestie in suflet spre o faza de genu asta… si din partea mea tu de atunci nu mai este om.

    asta e atitudinea si parerea mea…

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare în ultima lună

Lansare: Bere Haiduc de la PENNY Market la 2 lei doza

viteza medie in oras .... 10km/h

Generator de nume de cocalari!