Bloggers meeting :!

Yap aseara la motoarea ( pe tnb ) a fost intrunirea a unor bloggeri . Ohh yeah sansa mea de a mai cunoaste lume noua si interesanta … si chiar asa a fost . Si ca de fiecare data … tot eu am ajuns sa am varsta cea mai mica de acolo – dar oricum disctutiile au fost captivante in special cele legate de femei societate feminism misogism and shit D . Oricum sa nu o mai lungesc mult uitati o lista de prezenta

Patric poza ::: blog
Tina poza ::: blog
Underlust blog
Brolly poza ::: blog
Deea blog
Dragos poza ::: blog
Boo poza ::: blog
Seymour blog
Zoso blog
Mihai poza ::: blog

Si evident subsemnatul :p – a se observa ceasul nou la mana ( da eu sunt ala pr0tocaliul )

cei care nu au poze rog sa ma scuze : dar pozele astea au fost facute si oferite de catre zoso … si nu toti apareti in ele …

Comentarii

  1. 14 Comments for 'Bloggers meeting :!'

    1.

    KIZ
    August 27, 2005 | 12:47 pm | Edit This


    Ugly people! N-as vrea sa ii am in lista de Yahoo…
    Ah.. poate doar pe ala cu ceasu` :D
    2.

    nihasa
    August 27, 2005 | 12:52 pm | Edit This


    tu nu ai fost invitat desi esti un fel de corcitura de blogger …. inca astept articolul de aseara :-p
    3.

    zoso
    August 27, 2005 | 2:15 pm | Edit This


    multumim la fel…
    4.

    bebe_unik
    August 27, 2005 | 5:23 pm | Edit This


    ai pus poza cu tine doar pentru a se observa ceasul tau :D nu a te observa lumea pe tine :D
    5.

    Jen
    August 27, 2005 | 6:50 pm | Edit This


    Si la altii de ce n_ai zis?
    6.

    nihasa
    August 27, 2005 | 6:53 pm | Edit This


    will u ever forgive me ?
    7.

    Dragos
    August 27, 2005 | 9:42 pm | Edit This


    Alta poza mai naspa cu mine nu ai gasit? :D
    8.

    brolly
    August 27, 2005 | 10:05 pm | Edit This


    You’re so cute Dragos :P
    9.

    Dragos
    August 27, 2005 | 11:16 pm | Edit This


    always :D I’m working out either :D :D
    10.

    nihasa
    August 28, 2005 | 12:25 am | Edit This


    im principiu am luat pozele in care apareati singurei :p
    11.

    Tina
    August 29, 2005 | 7:49 pm | Edit This


    Pe principiul “divide and conquer”, nu? :D
    12.

    nihasa
    August 29, 2005 | 11:59 pm | Edit This


    hehehe nu vreau inca sa cuceresc nimic … doar sa ne simtim bine :p
    13.

    dracushorul
    August 30, 2005 | 7:56 am | Edit This


    bai da cu zoso dece nu ai pus poza :D ? nu vrei sa iti scada ratingul pe blog?
    14.

    Masli
    October 15, 2005 | 3:14 pm | Edit This


    ce draguts e Brolly :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare în ultima lună

Lansare: Bere Haiduc de la PENNY Market la 2 lei doza

viteza medie in oras .... 10km/h

Generator de nume de cocalari!